Чим далі розвивається бізнес, тим більшу роль в ньому відіграють цінності компанії. Тому що саме вони визначають, як ми себе веде, які рішення приймає і як спілкується з нашим оточенням, навіть якщо ми не говорить про них вголос. Головне, щоб у компанії і її співробітників ключові цінності збігалися. А як щодо підрядників — чи повинні вони розділяти цінності компанії-замовника? Про це ми вирішили скласти чек-лист компетенцій, які допоможуть підрядникам і компаніям говорити на одній мові. Нагадаємо, раніше ми спілкувалися з Павлом Рудим про те, що робить єдиний в країні менеджер з інновацій Філіп Морріс Україна.
Команда Philip Morris впевнена, що поширювати систему цінностей на своїх підрядників і постачальників не просто важливо, а вигідно.
Philip Morris — один з найбільших замовників підрядних послуг в країні. 400 українських підрядників з сукупним обсягом замовлень $ 41 млн за підсумками 2016 року — це 84% всього пулу контрагентів. Більшість підрядників ця махини — українська компанії, для яких міжнародного бізнесу не тільки замовник, але і джерело перевірених рішень, кращі практики та управлінська експертиза.
Вже другий рік поспіль в Philip Morris діє програма розвитку і визнання видатних результатів наших українських постачальників 4B Постачальники Recognition Program. — краще, стати кращим Ця програма допомагає зміцнити співпрацю з постачальниками, мотивувати їх витримувати цінності і стандарти компанії, а також це хороший майданчик для можливе просування товарів і послуг підрядників за межі України.
За підсумками цієї масштабної роботи компанія винесла для себе важливий урок: підрядникам не менше ніж співробітникам, важливо розділяти цінності компанії-замовника і працювати відповідно до них. Весь співробітників Philip Morris керується в роботі сім ключових компетенції, якими ми ділюся нижче.

размещение вечных ссылок

НАВЧАННЯ
Для компанії Philip Morris Україна дуже цінно і важливо, коли підрядники розширюють свою експертизу, заглиблюючись в специфіку роботи з кожним клієнтом окремо. Один підрядник з Харківської області, після вивчення тонкощів виробництва Philip Morris, створив для нас фабрики 24 одиниці обладнання за власними розробками і кресленнями. Сьогодні його інноваційні рішення включають напівавтоматичну подачу фільтропалочек для всього парку наших сигаретних машин. Це прекрасний приклад того, як підрядники можуть проявляти ініціативу, вивчаючи нову для себе сферу діяльності, при цьому витримуючи високий рівень якості розробок.
ПІДПРИЄМНИЦТВО
У критичній ситуації здатність підрядника проявити ініціативу і не боятися сміливих рішень особливо важливі. В рамках проекту з перевезення готової продукції в нові складські приміщення, підрядник потроїв кількість транспорту з 37 до 113 одиниць і зумів здійснити переїзд в найкоротші терміни. Інший, новий, підрядник, незважаючи на відсутність досвіду роботи з тютюновим продуктом, оперативно зміг організувати прийом на зберігання понад 2 млрд. сигарет протягом всього трьох тижнів. Процес був організований відмінно і з урахуванням найменших побажань.
СПІВРОБІТНИЦТВО
Важлива якість підрядника для міжнародної компанії — увага до питань і запитам, готовність спрацювати не лише в складних проектах, але і в рамках невеликих закупівель.
здатних змінювати
Це одне з ключових вимог ринку сьогодні. Давній підрядник компанія по послугах кейтерингу та переробка відходів прагнули розвивати новий напрямок — складська логістика. Фахівці команди побачили потенціал цього контрагента і розробили ключові показники ефективності до послуги складської логістики, що відображають вимоги великого міжнародного замовника. Через два роки обсяг бізнесу підрядника виріс на виріс на $ 1,2 млн, штат співробітників перевищив 100 осіб, а рівень якості послуг на 100% відповідає нашим запитом.
КОМУНІКАЦІЇ
Уміння грамотно, переконливо і дохідливо обгрунтувати свою експертизу — цінна якість для будь-якого постачальника. Уміння підрядника з’ясувати завдання, вибрати краще рішення, нехай навіть несподіване, а потім — обґрунтувати його фахівцям клієнта — безцінний людина для нас.

ОСОБИСТИЙ ВНЕСОК
У разі підрядника — це готовність запропонувати клієнтові не просто правильне, а оптимальне для замовника рішення. Наприклад, постачальник друкованої продукції регулярно пропонує зміни заданих специфікацій матеріалів, які оптимізують наші витрати без втрати якості.
ЛІДЕРСТВО
Для компанії це не тільки про управління людьми. Не менш важливо прагнення працювати за найвищими стандартами. Так, за підсумками обов’язкових аудитів наших підрядників, які виконують роботи на території фабрики, одна компанія отримала найвищий бал відповідності вимогам Philip Morris. Тільки в 2016 році вона провела на території тютюнової фабрики понад 50 різних робіт і не отримала жодного зауваження по нормам охорони праці і безпеки. Для команди це значимий показник високих стандартів роботи.
Philip Morris впевнені, що від розвитку контрагентів корпорація потужна мотивація для команди і ідеї, які вона може впроваджувати у себе. І чим тісніше на рівні цінностей і компетенцій ця співпраця, тим більшим буде економічний ефект для малого бізнесу і економіки України в цілому.