Зрештою говорити про те, що щось у просуванні сайту головне, а щось другорядне – не можна. Тому що все однаково важливо, особливо якщо збираєтеся потрапити в десятку перших результатів пошуку. У такому разі Ви повинні користуватися всіма можливими способами просування сайту, навіть найбільш незначними, як вам здавалося б. Але все ж таки потрібно приділити велику увагу цим 5-ти найважливішим тегам.

Title (назва) – найважливіший тег, в якому прописується назва Вашого сайту. Назва не повинна бути довгою, не забувайте, що є обмеження. Крім того, в 8-10 слів завжди можна вкластися. Придумайте таку назву, щоб вона була легкою для сприйняття і обов’язково містила кілька ключових слів. Запам’ятайте, що пошукові системи часто індексують лише першу половину назви.

H1 – 3 (тег назв). Враховуються переважно першу, другу та третю назви.  Так само як і з назвою сайту, ключові слова краще використовувати в першій половині назви. Але назви повинні бути розраховані більше на людей, ніж на пошукові системи, тому необхідно дбати про їхню читабельність і грамотність.

Body (контент). Тут можна надавати дуже багато рекомендацій. Але одна найважливіша: Ваш контент повинен відповідати запитам і ключовим словам. Не перестарайтеся із ключовими словами. Їх не повинно бути надто багато в тексті (від 1 до 10, не більше). Робіть все так, щоб це можна було читати та розуміти, намагайтеся для своїх клієнтів.

Alt (опис картинок). Тепер все більше і більше значення надається цьому тегу. Деякі пошукові системи шукають картинки, використовуючи цей тег. Але опис картинок має бути релевантним. Та й картинки теж щодо тематики сайту.

KeyWords. Цей тег не використовують понад 8 років, кожен власник сайту, який поважає себе, не наповнює його. Цей тег вказує, за якими ключовими словами пошуковими системами варто показувати сторінку сайту в пошуку Google. Цей тег категорично не варто заповнювати, він не тільки не враховується, а може призводити до проблем у просуванні.