Одноразово потрібно зареєструватися і налаштувати акаунти в соцмережах.
Список соцмереж, рекомендованих для просування сайту:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Llinkedin.com;
  • Pinterest.com;
  • Twitter.com;
  • Livejournal.com;
  • YouTube;
  • Viber, Telegram, WhatsApp.

Після створення спільноти (групи, сторінки, заходи, персональні акаунти) потрібно оформити наступні елементи:

  • Назва спільноти;
  • Аватар, обкладинка, мініатюра;
  • ID ідентифікатор URL;
  • Меню або верхній пост;
  • Вкладки (вони ж кнопки меню в FB);
  • Блок “Опис», “Інформація”;
  • Фотографії, товари;
  • Відеозапис;
  • Блок “посилання” або»подобається цій сторінці”;
  • “Заходи” і “найближчі заходи”;
  • “Обговорення” або»нотатки”;
  • Публікації відвідувачів, відгуки;
  • Документи (якщо вони передбачені).

Щоб заощадити час на публікацію контенту з сайту в соціальні мережі, налаштуйте автопублікацію через RSS за допомогою спеціальних сервісів.

Щодня потрібно:

  • перевіряти коментарі;
  • перевіряти повідомлення в спільнотах і особисті повідомлення;
  • публікувати пости або перевіряти, чи всі пости опубліковані через автопублікації;
  • публікувати історії або перевіряти, чи всі історії опубліковані через автопублікації.

Щотижня потрібно:

  • складати контент-план;
  • складати ТЗ і визначати завдання для дизайнера, фотографа, відеооператора, копірайтера;
  • аналізувати статистику і підводити підсумки;
  • моніторити конкурентів, вивчати тренди та інтереси цільової аудиторії.

Варіанти контенту для соцмереж

  • питання, опитування;
  • анонси статей або новин, посилання з яких ведуть на сайт;
  • лонгриды (довгі експертні статті);
  • особисті думки по темі (2-3 абзаци);
  • графіка, Інфографіка, візуалізація цитат;
  • відео, live-трансляції, інтерв’ю;
  • подкасти, аудіо-інтерв’ю;
  • новини галузі, експертні думки;
  • цитати лідерів думок галузі;
  • обігравання трендів;
  • тематичний гумор;
  • історичні довідки та футуристика;
  • і т. п.

Варіанти залучення передплатників (платні і безкоштовні)

  • френдинг/інвайтинг;
  • статистичні веб-елементи (віджети, автопідпси);
  • динамічні веб-елементи (гостьовий контент);
  • робота над індексацією контенту ( унікальність + слова з семантичного ядра в кожному елементі title;
  • хештеги (не більше 5 штук на пост для Facebook);
  • інтеграція з бізнес-процесами;
  • залучення лідерів думок;
  • інтеграція з offline;
  • розміщення на поліграфічних носіях;
  • максимізація активності;
  • проведення конкурсів;
  • залучення партнерів;
  • контент-маркетинг;
  • синергетичний ефект (використання перерахованих способів одночасно);
  • таргетована реклама (найбільш швидкий і» білий ” спосіб);
  • рекламні посіви (в партнерських спільнотах або у лідерів думок);
  • реклама в додатках.

Таргетована реклама в соцмережах
Використовуйте для просування бізнесу можливості таргетованої реклами. Таргетована реклама-це спосіб онлайн-реклами, в якому використовуються методи і налаштування пошуку цільової аудиторії відповідно до заданих параметрів (характеристиками і інтересами) людей, які можуть зацікавитися рекламованим товаром або послугою.

За допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах можна вирішувати наступні завдання:

  • отримувати Ліди;
  • отримувати передплатників в свої спільноти;
  • збільшувати трафік на сайт / блог / лендінг (обов’язково використовувати utm-мітки);
  • домагатися великих охоплення для публікацій;
  • збільшувати ” обізнаність» про бренд, продукт, захід;
  • приводити потенційних покупців в офлайнові точки (магазини, шоу-руми);
  • ініціювати діалоги в месенджері Facebook.

Як самому просунути сайт у пошуковому просторі

Сучасні тенденції говорять про те, що зараз просувати сайт тільки в пошуковій видачі недостатньо — потрібно працювати з усім пошуковим простором: приводити користувачів з самих різних зовнішніх майданчиків, залучати нову аудиторію, збирати клієнтську базу і взаємодіяти з нею. Ці завдання також можна виконувати самостійно — важливо лише продумати стратегію, вибрати інформаційні ресурси і почати використання каналів просування. Для розкрутки сайту необхідно розглянути наступні варіанти:

  • агрегатори, маркетплейси і класифайди;
  • сайти-отзовики;
  • сайти з оголошеннями (наприклад, olx);
  • інформаційні ресурси;

та ін.

Сподіваємося, що цей список допоможе вам на початковому етапі просування Вашого сайту. Ви зможете самостійно розібратися з основами і запустити розкрутку веб-ресурсу. Але варто зауважити, що сьогодні існує безліч варіантів просування, в яких складно розібратися поодинці і потрібні спеціальні навички, тому за більш глибоким і повним просуванням сайту краще звертатися до професіоналів.

Laat jou toe om statistieke in te samel oor afgelaaide inhoud, werfverkeer, boekmerke wat deur besoekers op die werf in hul blaaier geplaas is.