2021-11-11T13:51:10+00:00

Terrein oudit. Детальний аналіз дозволить виявити всілякі помилки та недоліки, які мають негативний вплив на ваш сайт. Як показує досвід, після проведення якісного аудиту та внесення всіх необхідних змін за його підсумками, позиції сайту суттєво покращуються протягом кількох тижнів.

Види аудитів:

  • Технічний аудит
  • SEO-аудит сайту
  • Юзабіліті аудит
  • Аналіз маси посилань

Замовити просування:

    За підсумками такої комплексної перевірки, ви отримаєте звіт, де зможете побачити «повну картину», дізнатися слабкі та сильні сторони вашого сайту, а головне отримати конкретні рекомендації щодо покращення ситуації. Провести seo аудит означає вибрати спочатку правильну стратегію просування сайту.

    Перевірка рівня оптимізації сайту

    Що таке аудит сайту? Це список вимог (чекліст) до пошукової оптимізації сайту. Він дозволяє оцінити, наскільки добре оптимізовані складові сайту та створити список рекомендацій щодо виправлення.

    Аудит сайту – критично важлива складова успішного просування в SEO. Наші фахівці мають великий досвід у просуванні сайтів та знають усі нюанси та тонкощі.

    Навіщо проводити аудит сайту? Після оцінки кожного з параметрів, ви отримаєте перелік завдань, над якими потрібно працювати для досягнення хороших результатів просування в пошукових системах.

    Кому потрібен аудит сайту? Керівникам технічного відділу (програмістам), оптимізаторам, інтернет-маркетологам, Власникам сайтів.

    Найважливіше, що має бути на сайті:

    Внутрішня оптимізація:

    Семантичне ядро ​​(збирається в процесі оптимізації сайту):

    • Зібрано ключові слова за допомогою сервісів збору ключових слів та аналітики: Google Adwords Keyword Tool, Яндекс.Вордстат, Serpstat, Ahrefs, SpyWords, Google Analytics, Яндекс.Метрики.
    • Аналіз ключових слів конкурентів (Serpstat, Ahrefs, SpyWords).
    • Семантичне ядро ​​розподілено по посадкових сторінках та впроваджено.

    Структура сайту:

    • Найважливіші сторінки розміщуються максимум у два кліки від головної сторінки.
    • На сторінках не більше 150 внутрішніх посилань (зайві закриваються від індексації).
    • Та сама сторінка в різних розділах (категоріях) має однакову URL.
    • Посилання в навігаційному меню реалізовані за допомогою HTML (не JavaScript, Flash), щоб роботу було зручніше перемішатися по сайту.

    Контент та заголовки

    • Оптимізовано тег Title
    • Merk
    seo-аудит сайтов Аудит сайту - 2-

    Технічний SEO-аудит

    Інструменти для Вебмайстрів Google та Яндекс:

    • Вказано головне дзеркало (з www або без), Вказано регіон сайту;
    • Виправлено помилки сканування.
    • Підключені Google Analytics та Яндекс.Метрика
      Скрипти розміщені на всіх сторінках сайту;
    • Налаштовані цілі;
    • Налаштований e-commerce.
    • Сайт проходить перевірку Google Mobile Friendly Test
    • Усунено дублювання контенту:
    • Дублі головної сторінки: /index.php, index.html «склеєні» за допомогою 301-го редиректа;
    • Всі посилання на сайті мають один вид: зі слідом наприкінці або без нього; .htm або .html. Налаштований 301-й редирект для дубльованих сторінок;
    • Сторінки пагінації, фільтрів та сортувань з дубльованим контентом закриті від індексації;
    • Використовується атрибут Canonical для сторінок з частковим дублюванням контенту;
    • При запиті неіснуючої сторінки відкривається сторінка помилки 404 у дизайні сайту.
    • Якщо змінилися адреси для сторінок, налаштовано редирект з кодом 301 зі старих сторінок на нові.
    • Всі URL-адреси в нижньому регістрі. Налаштовано 301-й редирект зі сторінок з адресою у верхньому регістрі на сторінки з адресою в нижньому.
    • Сторінка категорії, на якій є пагінація, та перша сторінка пагінації мають однакову URL.
    • На сайті розміщені кнопки соціальних мереж (Google,Twitter, VK, Facebook).
    • Кнопки «Купити» або «Замовити» не є посиланнями.

    Індексація сайту

    • Сформовано файл robots.txt
    • Службові сторінки закриті від індексації у файлі Robots.txt
    • Сформовано карту сайту sitemap.xml та розміщено в корені сайту.
    • У тесті PageSpeed ​​Insignt сайт набирає більше 70 балів 13.
    • Використовується якісний хостинг — не «падає» від навантажень, завжди доступний, сайт швидко завантажується.
    • На сайті немає битих посилань. Перевірка краулерами.
    • На сторінках встановлено коректне кодування.
    • Налаштовано виведення хлібних крихт на всіх сторінках сайту.
    • Використовуються розширені описи сторінок для розмітки контенту.

    Оптимізовані URL:

    • На сайті реалізовані ЧПУ-урли.
    • Зміст URL відображає структуру сайту.
    • Довжина URL не більше 200 символів.

    Зовнішня оптимізація

    Посилання розміщені лише на якісних майданчиках:

    • На корисних для користувачів сайтах.
    • Немає орендних посилань та посилань з лінкоброкерів.
    • Сайт-донор містить помірну кількість вихідних посилань (майданчик не спамлений).
    • Природний профіль. Відсоток безанкорних посилань — 50% (як анкори використані слова «тут», «тут», «на сайті», «домен» тощо).
    • Анкор-лист не агресивний (посилання мають різні анкори, немає перекосу у бік входження певних запитів).
      За місяць розміщено не більше 500 посилань.

    Послуги з просування сайтів

    SEO

    SEO - werfoptimering

    Оптимізація сайту під вимоги пошукових систем з метою підвищення відвідуваності. Просування в Google дозволить протягом 2-6 місяців почати залучати трафік і конвертувати їх у покупців. На відміну від інших джерел трафіку, він відрізняється дешевизною при тривалому використанні.

    Оптимізация (SEO)
    Menigte bemarking
    Лінкбілдинг

    seo-аудит сайтов Аудит сайту - 3-

    Контекстна реклама, Google Shopping, ремаркетинг

    Платна реклама в Google дозволить швидко отримати відвідування сайту. Після налаштування платних каналів реклами вже першого тижня заходитимуть на сайт зацікавлені у вашій продукції відвідувачі. Для інтернет магазинів є особливий формат – Google Shopping, у вигляді зображень товарів з цінами в пошуку Google. За допомогою ремаркетингу можна нагадувати про себе відвідувачам, що залишили сайт, з пропозицією купити товар, який вони не купили.

    контекстна реклама
    Google Inkopies
    Herbemarking

    Замовити просування: