Contextual advertising – це вид рекламного оголошення в інтернеті, який складається всього з однієї або двох пропозицій і відповідає тематиці рекламованої сторінки або сайту.

Як контекстна реклама допомагає знаходити товари та послуги:

Кожна людина, яка шукає в інтернеті корисну для себе інформацію, в вікні будь-якої з пошукових систем задає його слово або вираз, що цікавить його, а пошукова система знаходить і пропонує користувачеві безліч сайтів або оголошень з відповідною інформацією.

Коли нам потрібно купити диван, ми задаємо Google або Яндексу пошуковий запит «Меблі для ресторанів», а пошукові системи виводять необхідні сайти з виробниками та продавцями меблів.
Вона діє вибірково і демонструє відвідувачам лише ту інформацію, яка йому потрібна в даний момент, а це значно економить кошти рекламодавця.

За видами контекстна реклама може бути текстовою, банерною або відео рекламою. Існує два види: реклама в пошуковій мережі та контекстно-медійній.

Реклама в пошуковій мережі демонструється на сторінках результатів пошуку, для неї потрібний запит від користувача. А в контекстно-медійній мережі – показується на сайті, якщо тема реклами може зацікавити користувача та йде додатково до вмісту сторінок, які дивиться відвідувач.
Ввівши запит до пошукової системи, відвідувач побачить оголошення, тема яких залежить від запиту.

Для чого потрібна контекстна реклама?

Розміщення рекламних оголошень в інтернеті значно впливає на реалізацію товарів та послуг, оскільки цей механізм призначений для пошуку цільових клієнтів.

Контекст ефективний, коли потрібно:

  • реалізувати товар чи послугу;
  • презентувати новий товар чи послугу;
  • просування бренду компанії;

Відповідно, головною метою успішної рекламної кампанії є підбір ключових слів, які приведуть нових клієнтів на сайт.

Позитивні якості та слабкі місця контекстної реклами

Плюсиdisplayed in this tool).

  • при показі контекстної реклами враховуються потреби кожного користувача за запитуваними словами та які сторінки він дивився раніше;
  • можливість вибору рекламодавцем часу показу та місцевості, де він бажає розміщувати рекламу;
  • можливість охопити велику аудиторію.

Мінус:

  • найбільш значний недолік – часте введення запитів не лише потенційними клієнтами, а й деякими вебмайстрами, що знижує ефективність від оголошення та веде до додаткових витрат;
  • велика вартість кліка у популярній тематиці запитів;

Існують різні причини того, що контекстна реклама, подана вами, не відображається при пошуку в Яндекс або Google. До найпоширеніших належать такі: очікування модерації або відхилення, самостійна перевірка наявності оголошень некоректним методом та нераціональне настроювання рекламної кампанії.

Контекстну рекламу на сервісах можна замовити самостійно, але вона є досить непростим інструментом, в якому багато різних тонкощів і нюансів. Тому при плануванні своєї рекламної компанії вам може знадобитися допомога фахівців, які знають усі тонкощі та підводні течії контекстної реклами.

Найшвидший спосіб розповісти про свій бізнес, найефективніший шлях підвищення продажів! пропонуємо Вам послугу контекстної реклами!

Contextual advertising – це короткі змістові текстові оголошення, які з’являються на сторінках пошукових систем залежно від умов пошуку або на сторінках сайтів партнерів.

Людина зазвичай відчуває тиск, який чинять на нього рекламодавці. Навіть якщо покупець придбав товар під враженням реклами, він може пошкодувати про це і, як наслідок, ніколи більше не вдаватися до послуг цього виробника. Контекстна реклама покликана мінімізувати негативний рекламний вплив, натомість, за рахунок компактності змісту поінформувати читача про Ваші послуги або товари, привести його на Ваш сайт.