Одноразово потрібно зареєструватися і налаштувати акаунти в соцмережах.
Список соцмереж, рекомендованих для просування сайту:
- Facebook;
- Instagram;
- Llinkedin.com;
- Pinterest.com;
- Twitter.com;
- Livejournal.com;
- YouTube;
- Viber, Telegram, WhatsApp.
Після створення спільноти (групи, сторінки, заходи, персональні акаунти) потрібно оформити наступні елементи:
- Назва спільноти;
- Аватар, обкладинка, мініатюра;
- ID ідентифікатор URL;
- Меню або верхній пост;
- Вкладки (вони ж кнопки меню в FB);
- Блок “Опис», “Інформація”;
- Фотографії, товари;
- Відеозапис;
- Блок “посилання” або»подобається цій сторінці”;
- “Заходи” і “найближчі заходи”;
- “Обговорення” або»нотатки”;
- Публікації відвідувачів, відгуки;
- Документи (якщо вони передбачені).
Щоб заощадити час на публікацію контенту з сайту в соціальні мережі, налаштуйте автопублікацію через RSS за допомогою спеціальних сервісів.
Щодня потрібно:
- перевіряти коментарі;
- перевіряти повідомлення в спільнотах і особисті повідомлення;
- публікувати пости або перевіряти, чи всі пости опубліковані через автопублікації;
- публікувати історії або перевіряти, чи всі історії опубліковані через автопублікації.
Щотижня потрібно:
- складати контент-план;
- складати ТЗ і визначати завдання для дизайнера, фотографа, відеооператора, копірайтера;
- аналізувати статистику і підводити підсумки;
- моніторити конкурентів, вивчати тренди та інтереси цільової аудиторії.
Варіанти контенту для соцмереж
- питання, опитування;
- анонси статей або новин, посилання з яких ведуть на сайт;
- лонгриды (довгі експертні статті);
- особисті думки по темі (2-3 абзаци);
- графіка, Інфографіка, візуалізація цитат;
- відео, live-трансляції, інтерв’ю;
- подкасти, аудіо-інтерв’ю;
- новини галузі, експертні думки;
- цитати лідерів думок галузі;
- обігравання трендів;
- тематичний гумор;
- історичні довідки та футуристика;
- і т. п.
Варіанти залучення передплатників (платні і безкоштовні)
- френдинг/інвайтинг;
- статистичні веб-елементи (віджети, автопідпси);
- динамічні веб-елементи (гостьовий контент);
- робота над індексацією контенту ( унікальність + слова з семантичного ядра в кожному елементі title;
- хештеги (не більше 5 штук на пост для Facebook);
- інтеграція з бізнес-процесами;
- залучення лідерів думок;
- інтеграція з offline;
- розміщення на поліграфічних носіях;
- максимізація активності;
- проведення конкурсів;
- залучення партнерів;
- контент-маркетинг;
- синергетичний ефект (використання перерахованих способів одночасно);
- таргетована реклама (найбільш швидкий і» білий ” спосіб);
- рекламні посіви (в партнерських спільнотах або у лідерів думок);
- реклама в додатках.
Таргетована реклама в соцмережах
Використовуйте для просування бізнесу можливості таргетованої реклами. Таргетована реклама-це спосіб онлайн-реклами, в якому використовуються методи і налаштування пошуку цільової аудиторії відповідно до заданих параметрів (характеристиками і інтересами) людей, які можуть зацікавитися рекламованим товаром або послугою.
За допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах можна вирішувати наступні завдання:
- отримувати Ліди;
- отримувати передплатників в свої спільноти;
- збільшувати трафік на сайт / блог / лендінг (обов’язково використовувати utm-мітки);
- домагатися великих охоплення для публікацій;
- збільшувати ” обізнаність» про бренд, продукт, захід;
- приводити потенційних покупців в офлайнові точки (магазини, шоу-руми);
- ініціювати діалоги в месенджері Facebook.
Як самому просунути сайт у пошуковому просторі
Сучасні тенденції говорять про те, що зараз просувати сайт тільки в пошуковій видачі недостатньо — потрібно працювати з усім пошуковим простором: приводити користувачів з самих різних зовнішніх майданчиків, залучати нову аудиторію, збирати клієнтську базу і взаємодіяти з нею. Ці завдання також можна виконувати самостійно — важливо лише продумати стратегію, вибрати інформаційні ресурси і почати використання каналів просування. Для розкрутки сайту необхідно розглянути наступні варіанти:
- агрегатори, маркетплейси і класифайди;
- сайти-отзовики;
- сайти з оголошеннями (наприклад, olx);
- інформаційні ресурси;
та ін.
Сподіваємося, що цей список допоможе вам на початковому етапі просування Вашого сайту. Ви зможете самостійно розібратися з основами і запустити розкрутку веб-ресурсу. Але варто зауважити, що сьогодні існує безліч варіантів просування, в яких складно розібратися поодинці і потрібні спеціальні навички, тому за більш глибоким і повним просуванням сайту краще звертатися до професіоналів.