Створення Title – це не складне завдання, вона не вимагає неабиякого таланту. Назва має влучно характеризувати Вашу сторінку та одночасно зацікавлювати. Ці кілька порад допоможуть Вам у створенні назв та оволодінні тонкощами цього «мистецтва». Дотримуйтесь наших рекомендацій та проведіть самостійно оптимізацію Title.

Оптимізація тега "Title" - багато рекомендацій на нашому сайті

title – суть сторінки.

Він має змістовно описувати контент. На заголовок Ваші відвідувачі звертають увагу в першу чергу, тому від того, що буде там написано, залежить, наскільки їм захочеться натиснути на посилання. Отже, це одна із застав хорошого трафіку.

title має містити назву фірми.

Це допоможе Вашим користувачам краще зорієнтуватися, де вони знаходяться.

title має містити ключові слова.

Це дуже важливо для просування сайту. Таким чином у Вас більше шансів, що пошукова система обере саме Вас найбільш релевантними за певними ключовими запитами (якщо цей запит містить назву сторінки). Тому, якщо Ви обрали вже ключові слова, під які оптимізуєте свій сайт, внесіть деякі з них в заголовок.

Багато ключових слів у назві – також погано. Щоб оптимізувати Title, слідкуйте за тим, наскільки зручно читати таку назву, чи добре вона звучить. Не використовуйте більше 2-3 ключових фраз.

Як оптимізувати Title на сторінці

Title не повинен містити стоп-слова.

До них належать займенники та прийменники зазвичай. Намагайтеся уникати в назві.

Title не повинен бути навантажений тавтологією.

Ніколи не повторюйте слова більше двох разів (і то якщо дуже треба). Це псує читабельність і дуже нагадує спам.

Title має бути коротким.

Вам треба вкластися приблизно в 70 знаків (все, що буде понад норму, пошукова машина просто обріже наприкінці).

8. title: не більше 8 слів.

Ці 70 символів приблизно складають 7-8 слів (для Google). Для інших пошукових систем може бути і більше, але для чого Вам десь програвати? Восьми слів цілком достатньо для завершеної та змістовної назви.

Title повинен містити все найважливіше спочатку.

Тоді Ви можете бути спокійними, якщо Ваша назва навіть обрізають.

Title не повинен містити спеціальних символів.

Знак параграфа, знак євро, знак торгової марки, музичні символи тощо – це спеціальні символи. Їх присутність у назві не бажано, тому вони можуть не всюди відображатися.

Тег title – дуже важлива частина сторінки для будь-якого сайту, тому не нехтуйте цими порадами у створенні назв, якщо хочете досягти хороших результатів у SEO.

Для формування правильного Title рекомендуємо сервіс метатегер