Пошукова оптимізація сайту або як її ще називають оптимізація сайту під пошукові системи – комплекс дій, спрямованих на залучення відвідувачів із систем пошуку. SEO-пошукова оптимізація дозволяє збільшити кількість відвідувань сайту користувачами, що належать до категорії «цільова аудиторія», шляхом підняття позиції сайту за цільовими запитами.
Оптимізація під пошукові системи передбачає проведення низки внутрішніх та зовнішніх робіт. Основне значення в цьому процесі має внутрішня оптимізація сайту – перевірка сайту на відповідність технічним вимогам щодо усунення різних технічних помилок, створення семантичного ядра, а також написання мета-тегів та коригування змісту сторінок сайту. Зовнішня оптимізація сайтів під пошукові системи передбачає проведення робіт поза сайтом (обмін посиланнями, реєстрація сайту в пошукових системах і т.д.)
Пошукова оптимізація спрямована на збільшення кількості відвідувачів через системи пошуку та збільшення кількості потенційних клієнтів сайту. SEO-оптимізація сайту спрямована на просування кількох популярних цільових запитів у системі пошуку та постійне проведення відповідних робіт для збереження досягнутого результату.
Співробітники нашої компанії, які займаються послугою «пошукова оптимізація просування сайтів системах пошуку», досвідчені фахівці, яким добре відома система оптимізації сайту та методи досягнення позитивного результату. Ними буде запропонована ефективна пошукова оптимізація, просування сайтів у пошукових системах Яндекс і Гугл.
Скільки коштує пошукова оптимізація сайту?
Як ми вже знаємо, пошукова оптимізація спрямована на підвищення рейтингу Вашого сайту та його «значимості» для пошукових систем. А через пошукові системи якраз і надходить більша кількість цільових відвідувачів на сайт. Тому, якщо Ви хочете мати багато клієнтів, Ви не можете залишатися осторонь SEO-компанії (оптимізації сайту під пошукові системи).
Таким чином Ви вже знайомі з тим, що це і наскільки це важливо для майбутнього розвитку Вашого бізнесу. Тоді Вас цікавить звичайне питання: а скільки це коштуватиме? Якщо вартість, скажімо, контекстної реклами розрахувати легко і просто: платіть за кількість переходів, то вирахувати бюджет на SEO-компанію є значно складнішим завданням. Кожен оптимізатор порахує по-своєму, тому що немає якихось універсальних формул. І все ж, щоб запобігти обману, Ви повинні хоча б знати, від чого залежить ціна просування Вашого ресурсу.
Найбільш визначальними є ключові слова, під які оптимізується ресурс, а саме:
- є ключові слова/фрази високочастотними або низькочастотними;
- наскільки вони конкурентні;
- якість сайтів конкурентів та якість Вашого власного ресурсу;
- особливості зовнішніх посилань, спосіб формування;
- досвід та професійність оптимізатора;
- тематика сайту.
Також є спеціальні програми, які можуть допомогти у відрахуванні ефективності дій та вартості. Більшість із них підбирає ключові слова та фрази (переважно високочастотні), аналізує зовнішні посилання на Ваш ресурс. Можливий приблизний підрахунок вартості, але дуже приблизний, на який навіть не варто покладатися. Тому що, крім перерахованих вище факторів, чимало важливими залишаються такі, як вік сайту, траст пошукових систем до сайту та інші.
Відтак Ви зрозуміли, що дати чітку відповідь на це питання неможливо. Але тепер Ви знаєте, від чого ціна залежить і легко можете просити пояснень для обґрунтування вартості, яку Вам призначили.