Лінкбілдинг – це робота з нарощування та управління зовнішніми посиланнями, які впливають на ранжування в пошукових системах. Послуга дозволяє повністю делегувати цей складний процес спеціалістам компанії ProSeo.
Навіщо потрібний лінкбілдинг?
Чим більше інтернет-майданчиків посилаються на проєкт, тим він авторитетніший на думку Google. Правильні вхідні посилання сприяють покращенню ранжування окремих сторінок та всього сайту. Якщо в низькоконкурентних нішах є шанс просунути проєкт у видачі пошукових систем лише внаслідок контенту та якісної внутрішньої оптимізації, то в конкурентних тематиках без лінкбілдингу не обійтися.
Зростання кількості посилань має бути плавним та постійним. При виборі майданчика-донора враховуються авторитетність, трафік, відповідність до тематики та інші параметри. Посилання мають бути різноманітними: dofollow, nofollow, redirect, анкорні, безанкорні.
Продумана стратегія та вибір правильних донорів дозволяють витрачати бюджет максимально ефективно. Ви отримаєте посилання для успішного пошуку за менші гроші. Наша стратегія лінкбілдингу безпечна: вона відповідає природному зростанню маси посилань і не призводить до фільтрів пошукових систем.
Ціни на просування сайту посиланнями
Послуга | Ціна |
---|---|
Посилання з форумів (від 10 шт) | 44 грн/шт |
Вічні дешеві посилання (від 3 шт) | 900 грн/шт |
Середньої якості (від 3 шт) | 1300 грн/шт |
Трастові ЗМІ (від 1 шт) | від 3000 грн/шт |
Сабміти (карти, каталоги, сайти-відгуків) | 130 грн/шт |
Замовити посилання:
Що входить до послуги?
Оцінка поточного обсягу маси посилань.
Визначення кількості посилань, які необхідно закупити.
Формування анкор-листа – написання анкорів і текстів під сторінки, що просуваються.
Вибір якісних майданчиків-донорів.
Переговори з веб-майстрами майданчиків та розміщення посилань.
Звіт про результати.
Переваги просування сайту у нас
Приклад нарощування посилань в нашій компанії

Результат росту трафіку

Аспекти, що впливають на ефективність лінкбилдингу
Звичайно, кожен лінкбілдинг унікальний і результати можуть відрізнятися. Однак є кілька факторів, які впливають на ефективність роботи.
Сайти, які спочатку мають хороший DR, швидше побачать результати. Чим нижче показник, тим довше доведеться чекати ефекту від лінкбілдінга. Але результат також залежить від ніші.
Як правило, DR повинен бути вище 60 для брендів B2B-сектора і вище 30 для B2C-сектора. Якщо рейтинг домену нижчий, вам доведеться чекати результатів довше. По суті, сайт з хорошим рейтингом має більші шанси збільшити його.
Збільшення і зниження трафіку
Збільшення трафіку прискорює ефект кампанії лінкбілдинга, а зниження заважає в короткостроковій перспективі. Google відстежує динаміку і віддає перевагу тим ресурсам, які демонструють стабільне зростання.
Якщо сайт має негативний імпульс відвідуваності, може бути важко повернутися до початкової точки зростання. Все через причини, які вплинули на релевантність і рейтинг довіри сайту. Одним з вирішальних факторів в лінкбілдингу є авторитетність сайту, з якого ви отримуєте посилання. Корисним показником цього може бути відсоток брендового трафіку, який отримує ресурс.
Типи сторінок
Як правило, посилання, розміщені на інформаційних сторінках, приносять позитивні результати швидше, ніж при розміщенні на комерційних. Для останніх частіше вибирають всього кілька ключових слів, знижуючи шанси на високий трафік. Не забувайте, що Google віддає перевагу сторінкам з контентом.
У B2B-секторі лінкбілдинг популярний, тому важливо підкріплювати стратегію просування і іншими практиками. Ви повинні поєднувати його зі створенням високоякісного контенту та розвитком бренду.
Щомісячний і загальний бюджет лінкбілдинга
Середня вартість створення посилання варіюється. Якщо вона створюється на менш авторитетному сайті, її ціна буде нижчою. Якщо на високоавторитетному – вище. Враховується й органічний трафік ресурсу. Підходьте до оцінки бюджету реалістично і зосередьтеся на виборі правильних ключових слів.
Який фактор з перерахованих найголовніший? Всі грають істотну роль. Однак використання Веб-сайту з брендовим вмістом, який продає фактичний товар чи послугу, може стати вирішальним. У таких сайтів найвищий потенціал зростання, і вага створених посилань буде рости разом з ними.
Як правильно розміщувати посилання?
Посилальне просування здатне принести користь тільки за умови грамотного розміщення лінків. Пошукові системи дуже не люблять, коли їх намагаються обдурити і жорстко припиняють спроби агресивного просування, тому будь-яка робота з зовнішніми лінками повинна виглядати максимально природно.
Щоб не потрапити під фільтри пошукових систем, рекомендуємо вам дотримуватися наступних правил побудови посилального профілю:
Нарощуйте посилальну масу поступово. Проект, створений всього кілька днів тому, але за обсягом посилальної маси претендує на вихід в ТОП пошукової видачі, викличе підозри й, швидше за все, потрапить під фільтри пошукових систем.
Купуйте посилання на сайтах схожої тематики. Безладна покупка посилань без прив’язки до цільової аудиторії не дасть результату, або ефект від просування буде мінімальним і, навпаки, пара-трійка лінків, розміщених на авторитетному ресурсі з цільовою аудиторією, можуть привести величезну кількість зацікавлених користувачів.
Розміщуйте лінки рівномірно. Посилання рекомендується проставляти на різних сторінках сайту-донора (головною, розділах, підрозділах) і в різних частинах сторінки (на початку, в середині, внизу). Розміщуйте анкори на різні сторінки сайту і уникайте великої кількості лінків на одному майданчику, тим більше на одній сторінці.
Формуйте посилальну масу з різних видів лінків. Пошукові системи віддають перевагу природним і вічним посиланняv, а також лінкам, розміщеним протягом тривалого часу.
Слідкуйте за актуальністю посилань. Щоб приносити користь, посилальне просування має бути актуальним. Актуальність залежить від віку і популярності сторінки, на якій розміщуються лінки. Найбільшу ефективність показують лінки, проставлені на новостворених сторінках і на сторінках, де контент оновлюється щодня, наприклад, шляхом відкритих для індексації коментарів. Вибирайте для просування “живі” сторінки і ресурси з активною цільовою аудиторією.
Що важливе врахувати при посилальному просуванні
Ми не рекомендуємо використовувати ботів для імітації актуальності лінків. Пошукові системи відстежують подібні маневри і застосовують санкції. До яких наслідків може привести накрутка поведінкових факторів, ви можете дізнатися зі статті: «чорні і білі методи SEO просування сайту».
Як вибирати сайти-донори?
Відбирати відповідні для посилального просування ресурси можна двома способами: автоматично і вручну.
Автоматизувати процес вибору донорів допомагають спеціалізовані сервіси, які шукають авторитетні ресурси за заданими параметрами: сфері діяльності, віком, DR, рівнем вкладення сторінок і іншим фільтрам. Деякі програми дозволяють не тільки відібрати потрібну кількість лінків, а й вписати ключові слова і запити, які будуть публікуватися на відібраних ресурсах.
Ручний спосіб вибору сайтів-донорів більш копіткий, тому підходить далеко не всім. Його можна використовувати, якщо вам потрібна невелика кількість посилань. Для пошуку ресурсів просто вводите потрібні запити в пошуковий рядок браузера, додаючи до запитів слова «сайт, блог». Ресурси, показані на першій сторінці пошукової видачі, найімовірніше виявляться найякіснішими донорами. Однак повністю покладатися на пошукових систем не варто, тому відібрані майданчики ми рекомендуємо перевірити на відповідність тематиці, унікальність і якість контенту.
Знайти ідеальних донорів виходить далеко не завжди. В цьому випадку можна піти від зворотного і виключити зі списку відібраних ті ресурси, які мають:
- дивна адреса та / або назва;
- велика кількість реклами;
- багато спаму в коментарях;
- посилання, які не відповідають контенту;
- низьку відвідуваність.
Ручний спосіб відбору донорів займе багато часу, але якщо ви проявите терпіння, то воно не буде витрачено даремно. Ви побачите, що посилальне просування досі залишається ефективним інструментом і допомагає поліпшити позиції сайту в пошуковій видачі.
Як вибирати анкори для посилань?
Для просування сайту використовуються як безанкорні посилання, що містять адресу ресурсу, так і анкори — текстові посилання, що складаються з популярних запитів. На одному сайті не рекомендується публікувати анкори з однаковим текстом, тому перед їх публікацією необхідно скласти анкор-лист — список анкорів, що включають найбільш популярні запити. При складанні списку рекомендується використовувати наступні види анкорів:
- прямі-ключові фрази в точному входженні;
- непрямі-фрази з морфологічним входженням ключових слів;
- розбавлені-запити з розведенням іншими словами;
- брендові-посилання, що містять назву компанії або торгової марки;
- анкори-зображення-фото і картинки, при натисканні на які користувач потрапляє просувається сайт.
Текстові анкори рекомендується розбавляти безанкорними, брендовими, фото-анкорами. Брендові і безанкорні посилання можна дублювати, текстові краще не повторювати, а зробити унікальними.
Щоб не заплутатися і прискорити процес складання анкор-листа рекомендуємо діяти за наступним алгоритмом:
- Складіть список ключових фраз, за якими ви хочете просувати сайт.
- Виберіть сторінки для просування.
- Розбийте анкори на групи, вибравши кілька різних видів для кожної сторінки.
- Підберіть сайти-донори, спираючись на складений список.
- Передайте Анкор-лист в PR службу компанії, щоб в прес-релізах маркетологи використовували ті ж ключові фрази.
Анкор-лист слід регулярно оновлювати. Періодичність оновлення залежить від того, скільки посилань в місяць ви здатні отримати, і наскільки фактор посилального просування важливий для вашого проєкту. Якщо зможете, оновлюйте анкор-лист щомісяця, не вийде щомісяця, проводите оновлення хоча б раз на квартал.
Зверніть увагу! Намагайтеся не допускати серйозного дисбалансу в розподілі анкорів. Наприклад, Головна сторінка може мати багато зовнішніх посилань, але вона не повинна бути єдиною сторінкою, яка формує всю посилальну масу. Отримуйте зовнішні посилання на різні сторінки ресурсу.