Останнім часом соціальні мережі набувають все більшої популярності в інтернеті. Їхня кількість зростає, одні спільноти змінюються іншими. І якщо вони були створені тільки для спілкування, сьогодні все більше бізнесменів розуміють, що одним із способів просування сайту є реклама в соціальних мережах.

Для того щоб така розкрутка в соціальних мережах приносила відчутну користь і приходить на допомогу просування Smm.

Що це означає?

SMM розшифровується як Social Media Marketing – методологія привернення уваги до товару. Вона залежить від роботи фахівців, які залучають маркетинг у соціальних мережах як шляхи просування свого товару перед цільовою аудиторією.

Фахівці беруть активну участь у форумах та дискусіях, розміщують статті про свій товар, рекомендують друзям цікаві акції, знижки чи новини.

Такий поступ у соцмережах нагадує цілі класичного SEO, але є деякі відмінні риси. Якщо SEO-просування спрямоване на взаємодію з пошуковими системами, то SMM просування діє на людей безпосередньо, бере до уваги психологію людей, а також їх настрій, звички та захоплення. Також необхідно враховувати тип тієї чи іншої мережі. Будь-яке співтовариство має свою специфіку, закони поведінки та свою аудиторію.

Для прискорення та кращого результату SEO просування не просто можна, а навіть потрібно просувати свій ресурс у соціальних мережах за допомогою групи або сторінки компанії, тим самим показуючи зацікавленій аудиторії та пошуковим роботам, що ви прагнете бути ближчими до своїх клієнтів.

Така розкрутка в соціальних мережах містить переваги, в порівнянні з класичним SEO просуванням, контекстом, та іншими типами реклами:

  • невисока грошова вартість;
  • висока швидкість розповсюдження інформації;
  • хороші перспективи розвитку;
  • невелика конкуренція.

Також просування в соціальних мережах має й недоліки: необхідність постійного адміністрування, складність в аналізі дій гостей сторінок і контроль з боку модераторів мереж.

Реклама в пабликах та групах

Існують платні та безкоштовні способи здійснення такої дії, як розкрутка в контакті. Ця мережа має свою рекламну біржу, яка за плату виконає просування вконтакті шляхом приміщення постів з посиланням на групу. Безкоштовні методи займають багато часу, а також є велика можливість піддатися блокуванню сторінки. Адміністратори стежать за тим, щоб спільнота безкоштовно використовувалася виключно поза комерційною метою. Тому розкручування групи вконтакте представляє значні складності здійснення для нефахівців з просування.

Згідно зі статистикою, акаунти у Фейсбуці зазвичай створюють люди, які багато подорожують і спілкуються із закордонними партнерами. Серед них є багато журналістів, представників бізнесу, політичних діячів. Саме тому просування у facebook для кожної фірми і є не лише засобом залучення покупців на свій ресурс, а й можливість зав’язати вигідні бізнес-знайомства. Правила, які здійснюють просування у фейсбук такі самі, як у будь-якій іншій системі, головне – завоювати інтерес потрібної вам аудиторії.

Можна підсумувати, що просування в соціальних мережах є ефективним способом залучення клієнтів, а значить, збільшення продажів і прибутку компанії. Для ваших товарів і послуг реклама в фейсбук і реклама вконтакте може бути тими, що бракують штрихами, що зрушать бізнес з мертвої точки. А допоможуть вам у цьому досвідчені фахівці компанії, які розуміють принцип роботи мереж та підберуть оптимальні способи реклами.