Ваші оголошення знаходяться на модерації або не пройшли модерацію

Оголошення ще не пройшли модерації або пройшли, але суперечать правилам розміщення. Статус можна переглянути в меню інформації про кампанію. У відхилених до показу оголошень необхідно усунути причину: виправити або текст, або цільову сторінку (зазвичай у цьому випадку проблема у низькій релевантності).

Перевірка показу своїх оголошень

Якщо в одному браузері після показу серії оголошень подібних запитів користувач не скористався жодним з них, то пошукові системи розпізнають це як відсутність інтересу до цієї інформації, і показ припиняється. Перевірка показу своїх оголошень негативно впливає на їх рейтинг, викликаючи зниження CTR через відсутність переходів по них.

Дізнатися про наявність у своїх оголошеннях та їх форму відображення в Google AdWords можна, скориставшись функцією «Попередній перегляд та діагностика оголошень». Альтернативою Яндекс Директ є функція «Пошук».

Вона дозволить переглянути наявність бажаних оголошень, але при цьому: 1) покази будуть зараховані та 2) показ буде здійснюватись у відповідність призначених ключових слів, а не текстового блоку оголошення.

Вичерпання добового бюджету

Мінімальна сума коштів, виділених на рекламну кампанію, швидко вичерпає добовий ліміт і тоді до настання нового календарного дня показів не буде. Причина цього – неписьменне настроювання реклами. Тільки фахівці можуть точно настроїти всі параметри показів, вибравши оптимальну стратегію, або доведеться самостійно розумітися на премудростях управління сервісом.

Ефективна рекламна кампанія

Навіть попри обмеженість бюджету зробити рекламну кампанію ефективною реально. Для цього можна використати деякі з способів:

  1. Змінити періодичність показу. Щоб трансляція оголошень розподілялася рівномірно протягом доби, в Яндекс необхідно встановити розподіли, а в Google рівномірний режим показу. Це дозволить незалежно від добової активності користувачів через рівні проміжки часу відображати оголошення.
  2. Збільшити бюджет. Якщо середня ефективність оголошення виявляється вам прийнятною, тобто. окупається, можете зняти обмеження на кількість добових показів.
  3. Збільшити вартість кліка. У разі низького рейтингу оголошення може відображатися в Гугли на іншій сторінці. Рішенням може стати підвищення вартості показу (якщо вигідність конвертації відвідувача на покупця все ще залишається позитивною) при скороченні кількості трансляцій.
  4. Зменшити ціну кліка. Зменшити ціну кліка дозволити збільшення релевантності сторінки, а це вже робота над контентом, його доступністю та привабливістю.
  5. Змінити параметри націлювання. Неправильне конфігурування регіону показу, мовних установок та опцій для відображення на різних типах пристроїв (наприклад, не задіяно показ на мобільних пристроях). Це лише деякі з найпоширеніших причин не появи реклами у видачі.

Найпоширенішою проблемою відсутності оголошень є невміле налаштування рекламної кампанії. Внаслідок цього кошти витрачаються надзвичайно швидко і, головне, нераціонально. Точне налаштування таргетування, список мінус слів, точна відповідність запитів та функція автоматичної зміни ставок у Google AdWords разом з іншими інструментами дозволять досягти максимальної результативності кампанії (при цьому можна обмежити максимальну ціну за клік).

Відсутність досвіду налаштування рекламної кампанії призводить до того, що здебільшого гроші витрачені даремно. Дешевше звернутися до фахівців, адже головне не покази, а ефективність конверсії відвідувачів у покупців. Наша компанія надає послуги з просування сайту, в тому числі пропонуємо налаштування контекстної реклами протягом тижня з подальшим збільшенням ефективності.