Одноразово потрібно зареєструватися і налаштувати акаунти в соцмережах.
Список соцмереж, рекомендованих для просування сайту:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Llinkedin.com;
  • Pinterest.com;
  • Twitter.com;
  • Livejournal.com;
  • YouTube;
  • Viber, Telegram, WhatsApp.

Після створення спільноти (групи, сторінки, заходи, персональні акаунти) потрібно оформити наступні елементи:

  • Назва спільноти;
  • Аватар, обкладинка, мініатюра;
  • ID ідентифікатор URL;
  • Меню або верхній пост;
  • Вкладки (вони ж кнопки меню в FB);
  • Блок “Опис», “Інформація”;
  • Фотографії, товари;
  • Відеозапис;
  • Блок “посилання” або»подобається цій сторінці”;
  • “Заходи” і “найближчі заходи”;
  • “Обговорення” або»нотатки”;
  • Публікації відвідувачів, відгуки;
  • Документи (якщо вони передбачені).

Щоб заощадити час на публікацію контенту з сайту в соціальні мережі, налаштуйте автопублікацію через RSS за допомогою спеціальних сервісів.

Щодня потрібно:

  • перевіряти коментарі;
  • перевіряти повідомлення в спільнотах і особисті повідомлення;
  • публікувати пости або перевіряти, чи всі пости опубліковані через автопублікації;
  • публікувати історії або перевіряти, чи всі історії опубліковані через автопублікації.

Щотижня потрібно:

  • складати контент-план;
  • складати ТЗ і визначати завдання для дизайнера, фотографа, відеооператора, копірайтера;
  • аналізувати статистику і підводити підсумки;
  • моніторити конкурентів, вивчати тренди та інтереси цільової аудиторії.

Варіанти контенту для соцмереж

  • питання, опитування;
  • анонси статей або новин, посилання з яких ведуть на сайт;
  • лонгриды (довгі експертні статті);
  • особисті думки по темі (2-3 абзаци);
  • графіка, Інфографіка, візуалізація цитат;
  • відео, live-трансляції, інтерв’ю;
  • подкасти, аудіо-інтерв’ю;
  • новини галузі, експертні думки;
  • цитати лідерів думок галузі;
  • обігравання трендів;
  • тематичний гумор;
  • історичні довідки та футуристика;
  • і т. п.

Варіанти залучення передплатників (платні і безкоштовні)

  • френдинг/інвайтинг;
  • статистичні веб-елементи (віджети, автопідпси);
  • динамічні веб-елементи (гостьовий контент);
  • робота над індексацією контенту ( унікальність + слова з семантичного ядра в кожному елементі title;
  • хештеги (не більше 5 штук на пост для Facebook);
  • інтеграція з бізнес-процесами;
  • залучення лідерів думок;
  • інтеграція з offline;
  • розміщення на поліграфічних носіях;
  • максимізація активності;
  • проведення конкурсів;
  • залучення партнерів;
  • контент-маркетинг;
  • синергетичний ефект (використання перерахованих способів одночасно);
  • таргетована реклама (найбільш швидкий і» білий ” спосіб);
  • рекламні посіви (в партнерських спільнотах або у лідерів думок);
  • реклама в додатках.

Таргетована реклама в соцмережах
Використовуйте для просування бізнесу можливості таргетованої реклами. Таргетована реклама-це спосіб онлайн-реклами, в якому використовуються методи і налаштування пошуку цільової аудиторії відповідно до заданих параметрів (характеристиками і інтересами) людей, які можуть зацікавитися рекламованим товаром або послугою.

За допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах можна вирішувати наступні завдання:

  • отримувати Ліди;
  • отримувати передплатників в свої спільноти;
  • збільшувати трафік на сайт / блог / лендінг (обов’язково використовувати utm-мітки);
  • домагатися великих охоплення для публікацій;
  • збільшувати ” обізнаність» про бренд, продукт, захід;
  • приводити потенційних покупців в офлайнові точки (магазини, шоу-руми);
  • ініціювати діалоги в месенджері Facebook.

Як самому просунути сайт у пошуковому просторі

Сучасні тенденції говорять про те, що зараз просувати сайт тільки в пошуковій видачі недостатньо — потрібно працювати з усім пошуковим простором: приводити користувачів з самих різних зовнішніх майданчиків, залучати нову аудиторію, збирати клієнтську базу і взаємодіяти з нею. Ці завдання також можна виконувати самостійно — важливо лише продумати стратегію, вибрати інформаційні ресурси і почати використання каналів просування. Для розкрутки сайту необхідно розглянути наступні варіанти:

  • агрегатори, маркетплейси і класифайди;
  • сайти-отзовики;
  • сайти з оголошеннями (наприклад, olx);
  • інформаційні ресурси;

та ін.

Сподіваємося, що цей список допоможе вам на початковому етапі просування Вашого сайту. Ви зможете самостійно розібратися з основами і запустити розкрутку веб-ресурсу. Але варто зауважити, що сьогодні існує безліч варіантів просування, в яких складно розібратися поодинці і потрібні спеціальні навички, тому за більш глибоким і повним просуванням сайту краще звертатися до професіоналів.

Pse nuk mund të shoh reklamat e mia kontekstuale?