Рекламна кампанія в залежності від бюджету, на який розраховує, може складатися з розміщення різних видів реклами: реклами в пошукових системах, (пошукова реклама) вірусної реклами, контекстної, реклами в соціальних мережах, медійної, медійно-контекстної та інших видів. З короткими характеристиками кожного виду Інтернет-реклами ми спробуємо познайомитися.

Пошукова реклама. Зараз найчастіше цей процес називають SEO (оптимізація сайту під пошукові системи, або пошукова оптимізація). Під «оптимізацією» розуміємо вибір найкращого рішення, оптимального з величезної кількості можливих. Цей процес дозволяє пошуковим системам визначати рейтинг Вашого сайту, і у Ваших інтересах, щоб він був високим, а сайт відображався на перших сторінках результатів пошуку за певним запитом. Таким чином, користувачі зможуть знаходити Вас через пошукові машини, а Ви отримуватимете постійний приплив аудиторії та клієнтів.

Вірусний маркетинг – досить цікавий вид Інтернет-реклами, який потребує дуже творчого підходу. Ви створюєте текст, відео-ролик, фото-колаж, одним словом, щось, що може зацікавити та привернути увагу (!). Це Ваш вірусний контент, який буде передаватися відвідувачами, від одного до іншого, таким чином – поширюватися.

Контекстна реклама – за статистикою, це один із найпродуктивніших видів Інтернет-реклами. Ваша реклама відображатиметься тематично (залежно від запиту користувача, або залежно від сайту, на якому вона розміщена). Такій рекламі зазвичай довіряють потенційні клієнти. Платіть не за розміщення реклами, а за кількість реальних переходів на Ваш сайт.

Медійна реклама (або банерна реклама) – полягає у розміщенні реклами-банера на сайті-майданчику (пошуковій системі, інформаційному ресурсі, тематичному сайті тощо). Перед розміщенням сайт-майданчик вивчається, зокрема, вивчається її аудиторія. Це допомагає визначити, як вигідно розміщувати рекламу сайту саме тут.

Медійно-контекстна реклама – щось проміжне між банерною та контекстною рекламою. Медійно-контекстний банер з’являється на сайтах партнерів, а в результаті пошукових запитів і таке інше. Але тут оплата здійснюється за кількість показів (переважно тисячу показів і далі). Має ще багато нюансів.

Реклама в соціальних мережах (SMO). Останнім часом все більше набирає обертів і стає одним із найпопулярніших видів реклами. Це тематична реклама на блогах, форумах, спільнотах та інших «місцях скупчення людей». Є дуже ефективним.

Сайт – це те, над чим потрібно довго працювати, а шкодувати рекламу ніколи не варто. Можна використати один вид реклами. Але в комплексі – найкраще і призводить до високих результатів.