Копірайтинг (написання статей). Ця послуга надається як написання текстів різного характеру та складності. Продають, тематичні, новинні, SMM-маркетинг, прес-релізи та ін.

Написання статей для сайту — непроста справа. Текст має бути написаний у легкій та невимушеній формі. У статті необхідно вмістити максимум інформації про товар, компанію, послуги тощо, проте при цьому необхідно дотримуватися лаконічності. Неякісний текст статей на сайті може відбити бажання читати взагалі, і Ваш сайт буде покинутий навіть без ознайомлення з Вашим товаром або послугою.

Класичні помилки новачків SEO-копірайтингу

Незважаючи на те, що вже не раз було акцентовано на відмінностях написання SEO-текстів від звичайних статей у газети та журнали, новачки SEO-копірайтингу продовжують вважати, що вони всі знають і жодні рекомендації їм не потрібні. І, як наслідок, припускаються купи помилок. Ось найбільші з них:

1. Надмірне використання ключових слів, від якого текст втрачає доступність, читати його неможливо.

Запам’ятайте: кількість ключових слів неважливо (важливо лише використовувати в назві)! Тому перестаньте писати для пошукових машин, пишіть для людей.

2. Абсолютна дезорієнтація в тому, про що йдеться у статті, невміле переписування.

Використовуйте завжди перевірені джерела інформації та заздалегідь знайомтеся з тим, про що Ви писатимете.

3. Використання довгих незрозумілих пропозицій, складних слів, надмірної кількості пунктуаційних знаків.

Пишіть простіше, щоб відвідувачу не довелося по три рази перечитувати статтю: легко, доступно та зрозуміло.

4. Відсутність абзаців, підтем, підзаголовків.

Такими діями Ви робите все можливе, щоб читач заплутався та не зміг відшукати головне. Дотримуйтесь хоча б банальної архітектури тексту та логіки: вступ, основна думка та висновки.

5. Граматичні та семантичні помилки.

Вам потрібно тепер частіше цікавитись правилами мови, з якою працюєте. Перевіряйте ті слова, у яких ви сумніваєтеся, за словником.

6. Часткове копіювання тексту з джерела інформації.

Навіть часткове копіювання буде легко визначено за допомогою програм-антиплагіатів. Тому закиньте цю справу. Переінакшуйте текст, передавайте думку своїми словами.

7. Не унікальність текстів.

Переписані по-новому статті, але зі старими прикладами та зі старим присмаком – це також плагіат.

8. Максималізм текстів.

Тексти, які голосно кричать про щось і нав’язують певні товари чи послуги, не сприйматимуться добре. Навчіться писати тонко, підштовхувати до бажаного висновку.

9. Нецікаві тексти.

Якщо Ви вважаєте, що працюєте лише для пошукових систем, а відвідувачі не читають контенту – Ви глибоко помиляєтесь. Ваша мета – привернути увагу потенційних клієнтів фірми, зацікавити їх, увійти у довіру.

Якщо Ви працюватимете, уникаючи хоча б цих помилок, тоді Ви вже будете на правильному шляху до професіоналізму. Вдосконалюйтесь і працюйте над собою! А дрібні недоліки шліфуватимуться самі по собі

Як правильно вибрати копірайтера для SEO?

Вибір копірайтера для SEO (людини, яка писатиме тексти на Ваш сайт) – теж одна з дуже відповідальних справ. Перш за все, Ви повинні визначитися, в якому стилі Ви хочете бачити статті на своєму сайті, тому що всі люди передають свої думки по-різному. Після цього можете сміливо переглядати портфоліо авторів і, судячи з статей, визначати, чи підходить Вам таке, чи ні.

Обов’язково заздалегідь домовтеся про оплату роботи. Це може бути ціна за тисячу символів, ціна за сторінку або статтю. Зазначте момент рахунку символів: з пробілами або без них.

Звичайно, добре прислухатися до рекомендацій Ваших колег, можливо, вони зможуть порадити Вам людину, з якою вже співпрацювали та залишилися задоволеними. А що може бути краще за хорошу рекомендацію від людини, якій Ви довіряєте?

Завжди запитуйте автора статей про його побажання щодо співпраці, поводьтеся гнучко та з повагою. Хороший працівник відчуватиме це і ставиться до Вас із взаємністю.

Звертайте увагу, щоб автор, на якому Ви зупинилися, добре орієнтувався в Інтернеті, любив цю справу, був зацікавлений у тому, що робить. Хороший майбутній працівник задаватиме Вам багато питань, з’ясовуватиме всі деталі тощо. Цінуйте це.

Можете спробувати поспілкуватися з автором через ICQ, наприклад, зробите висновки, наскільки швидко Вам відповідають, наскільки грамотно. З’ясуйте, як швидко працює автор, у якому разі знадобиться більше часу. Намагайтеся завжди розставляти всі крапки над і до початку співпраці.

Ідеї для написання контенту

Контент відіграє важливу роль у розкручуванні та просуванні сайту. Особливо цінується унікальний контент. Звичайно, не кожен може писати і не кожен має стільки ідей, щоби постійно щось вигадувати своє і не повторюватися. З цієї статті Ви зможете отримати деякі ідеї, які допоможуть Вам частіше оновлювати свій сайт і робити його цікавим і не повторним для відвідувачів.

1. Документація.

Якщо Ви в чомусь добре знаєтеся, вмієте користуватися чимось складним, знаєте певні тонкощі – можете написати детальну документацію. Використовуйте таблиці, схеми, графіки – це обов’язково має зацікавити відвідувачів, підбурить їх на підписку RSS.

2. Новини.

Якщо Ви є представником певної фірми чи організації – можете публікувати новини про якісь заходи, що відбулися, викладати фото. Можете збирати міжнародні новини, які стосуються тематики Вашого сайту. Головна умова – актуальність.

3. Цитування з посиланням.

Якщо Ви знайшли на тематичному сайті матеріал, який на вашу думку зацікавив би і Ваших відвідувачів, – скопіюйте його собі з обов’язковим посиланням на першоджерело. Такі посилання також цінуються пошуковими системами.

4. Імпорт контенту.

Перекладаючи контент з іншої мови на мову Вашого ресурсу, Ви отримуєте таким чином унікальний контент, просто імпортуєте його у зміненому вигляді.

5. Рерайтинг.

Це зміна тексту (слів, речень) без зміни головної думки. Це може бути просто переписування якоїсь цікавої статті вашими словами. Але знову ж таки, краще дотримуватися етики та послатися на першоджерело. Так само, як і у випадку копіювання матеріалів.

6. Блогінг.

Все, що відбувається навколо Вас та Вашої фірми, може знайти відображення в контенті. Це прості та ненав’язливі статті про те, що Вас може цікавити та одночасно стосуватися тематики, або це можуть бути якісь Ваші роздуми тощо. А для того, щоб краще знати, що цікавить відвідувачів Вашого сайту, треба постійно знати те, що обговорюється на тематичних спільнотах, форумах і так далі

7. Збір інформації.

Методів збору інформації є безліч, тому скористайтеся ними: проводьте інтерв’ю, опитування. Все це залучатиме відвідувачів, до того ж Ви отримаєте унікальні матеріали та Ваші власні дослідження.

Підсумовуючи все вище сказане, зазначу, що Ви можете також дозволити Вашим відвідувачам дати можливість створювати контент для сайту. Інтерактивність – це дуже популярний метод, яким користується величезна кількість сайтів. Це зручно для Вас та цікаво для Ваших користувачів.

Поради для SEO-копірайтера

SEO-копірайтінг полягає в написанні не просто текстів. Це особливе написання статей з урахуванням їхньої спрямованості на інтернет-читачів, яке відбувається за певними правилами.

Звичайно, порад щодо написання таких матеріалів є величезна кількість. Але вони можуть лише заплутати копірайтера новачка. У цій статті я спробую все пояснити і розкласти по поличках.

Насамперед, хотілося б сказати, що SEO-тексти кардинально відрізняються від текстів для газет та журналів. Спочатку важливо розібратися з принципами Вашої роботи, думайте взагалі про текст, його зміст, не загострюйте увагу на дрібниці та деталі. Тексти завжди можна буде потім редагувати, але не переписувати! Просто працюйте для замовника та не нав’язуйте йому свої думки, вони його не цікавлять. Ось Ваш майбутній план дій:

    1. Завітайте на сайт замовника, ознайомтесь з майбутньою тематикою своїх статей. Ви повинні бути універсальною особистістю та орієнтуватися у всьому, ну хоча б поверхово. Вивчіть свого замовника та пишіть тексти саме для нього, саме для фірми/компанії/організації.
    2. Ваш контент, який Ви пишете, має бути унікальним не тільки для пошукових систем. Відвідування сайтів конкурентів – табу. Звичайно, Ви можете ознайомитися з інформацією, але не подавати одні й самі приклади. У відвідувачів не повинно бути думки, що вони це вже десь таке читали.
    3. Пишіть так, щоб потім було зручно читати. Вам не потрібні епітети та метафори, пишні фрази, порівняння. Все це залиште поетам та письменникам. Ви – копірайтер Ви пишете для користувачів, які прийшли придбати щось, або дізнатися про конкретну інформацію. Ваша мета – невеликі, зрозумілі тексти з простими пропозиціями.
    4. Найкраща перевірка текстів – дати їх комусь переглянути і бажано людині компетентній. Консультуйтесь із людьми, якщо чогось не знаєте самі. Вам не потрібна критика Вашого геніального тексту, Вам потрібно, щоб інформація, яку Ви виклали, була точною та перевіреною.
    5. Слідкуйте за мовою! Ви не можете припускатися грубих помилок, все це Вас погано зарекомендує. Навіть якщо є редактор, Ви маєте самі писати грамотно. Не бійтеся заглядати у словники та підручники!