Аналітик у Google Джон Мюллер на третій онлайн-конференції презентував міфи, поширені серед веб-майстрів. Більшість із них безпосередньо пов’язані з міфами в сео. Тому, вважаю, Вам було б цікаво дізнатися про них:
- 1. Дублювання контенту матиме негативні наслідки.
Насправді досить раціонально використати контент з інших сайтів та запам’ятати, що пошукові системи переважно ігнорують дублі.
- 2. Потрібно розмістити свій сайт у якомога більшій кількості пошукових систем та каталогів.
Насправді реєстрація в пошукових системах нічого Вам не дасть, окрім спаму.
- 3. AdWords, AdSense або Analytics можуть зашкодити сайту.
На рейтинг це жодним чином не впливає. Analytics допоможе отримати хороший аналіз Вашого сайту.
- 4. Якщо повторювати ключові слова якнайбільше на сторінках, пошукові машини швидше позначать Ваш сайт як релевантний за певним запитом.
Забудьте про щільність ключових слів і не завантажуйте свій контент. Це лише ускладнює сприйняття інформації. Пишіть для своїх відвідувачів: просто та доступно.
- 5. За PR треба завжди боротися!
Неправда. Ця одиниця лише визначає кількість посилань на сторінку. Крім PR існує ще безліч інших дуже важливих факторів.
- 6. XML карта сайту зашкодить.
Sitemap.xml – це надзвичайно корисна річ для Вашого сайту, що дозволяє пошуковим роботам більше дізнатися про заповнення сайту.
- 7. Важливо постійно додавати сайт до пошукових систем («add url»).
Скільки б разів Ви не додавали свій сайт в пошукову систему, це ніяк нічого не змінить (ні індексації, ні ранжирування або сканування).
- 8. Якщо сайт досяг високих позицій, не треба більше нічого змінювати.
У такому разі Ваші конкуренти можуть Вас випередити. Нічого не стоїть на місці, все змінюється – тому треба стежити за нововведеннями та ніколи не припиняти роботу над сайтом.
- 9. Валідний HTML підвищує рейтинг сайту.
Насправді це не впливає на ранжування. Розроблятися можуть різні коди. Валідний HTML хіба що може спростити пошук деяких фрагментів та їхню обробку.
Отже, міфів існує досить багато. Після того, як вони розвіюються, у Вас може скластися навіть відчуття паніки. Але це дарма. Запам’ятайте, що завжди, якщо є якісь сумніви, Ви можете написати в службу підтримки веб-майстрів, або передплатити розсилку новин від Google-блогу для вебмайстрів.
Помилки в маркетингу пошукових систем
- Оптимізація не є ефективною.
Звичайно, оптимізація сайту під пошукові системи тепер нелегка справа, тому багато критиків скористалися цим фактом і оголосили, що маркетинг пошукових систем втратив ефективність. Але дослідження NPD Group довело протилежне: відвідувач, який потрапив на сайт через пошукову систему, приносить обсяг продажів у 6 разів більше, ніж відвідувач, який потрапив на сайт через банер. Тому, використовуючи одні банери, не турбуючись про пошукові системи, Ви зможете заробити у 6 разів менше грошей. Просування сайту через пошукові системи помітно збільшує кількість відвідувачів і, відповідно, збільшує прибутки. Тому відкиньте міф про неефективність оптимізації сайту для пошукових систем. Краще поглибіть свої знання у цій галузі.
- Реєстрація сайту – шлях до популярності.
Всі ми мріємо про те, де знайти такий сайт або програму, де досить було б просто ввести адресу, що призвело б до раптового збільшення кількості відвідувачів. Але насправді вони малоефективні. Ви отримуватимете лише тонни спаму, а Ваш сайт, можливо, з’явиться десь на 20-й сторінці пошукової системи, тому реальні відвідувачі до Вас ніколи не дістануться.
- Мета-теги вирішують усі проблеми.
Більшість пошукових систем вже не читають мета-теги, а якщо й читають – то не надають їм великого значення. Існує думка, що достатньо створити сайт з якісним наповненням та правильно прописати мета-теги, помістити ключові слова у назвах, як пошукові системи швидко розмістять його на перших сторінках. Але покладатись тільки на це не варто.
- Doorways не дійсні, і через них сайт можуть заблокувати.
Насправді якщо проаналізувати, відвідувачі далеко не завжди потрапляють на сайт через домашню сторінку. Тому будь-яка сторінка, яка має добрий рейтинг, може стати doorway. Тим більше, кожна пошукова система визначає рейтинг сторінок