У пошукових системах (як Google та Yandex, наприклад) під час виведення результатів запиту, крім релевантних сайтів, пропонуються ще й релевантні зображення. Через зображення користувачі можуть здійснювати переходи на Ваш сайт, тому це ще одне джерело трафіку з пошукових систем.

Яким чином відбувається відбір зображень пошуковою системою? Тут схема вибору трохи інакша, ніж із сайтами. Спробуємо визначити основні фактори:

  1. 1. Унікальність.

Перевага віддається Вашим авторським фотографіям, зображенням, картинкам тощо. Пошукова система може відрізняти унікальні зображення. Навіть якщо Ви завантажили картинку з чужого ресурсу і намагаєтеся щось підкоригувати в ній: розмір, світло, копірайт (підпис), розширення – це буде легко викрито. Тому краще не займатися дублюванням, зі змінами або без них.

  1. 2. Вірно оформлені теги.

Теги Alt та Title мають бути заповнені, а сама картинка – вписуватись у релевантний текст, інформацію. Взагалі опис зображення – дуже важлива річ, користуйтеся мікро форматами. І ще щодо сторінки, на якій розміщені зображення/фото: вона так само має бути релевантною та відповідати опису зображення.

  1. 3. Розташування.

Зображення або фото має бути розміщене на початку сторінки (приблизно у 2-3 текстових абзаці). А сам файл зображення завантажуватиметься з основного домену Вашого ресурсу.

  1. 4. Назва та розмір файлу.

Добре, якщо зображення має свою конкретну назву, а не набір цифр. Наприклад, не 155648.img, а ozero-Sinevir.img тощо. А розмір файлу зображення в середньому має бути 400х600 пікселів.

Ну і, безперечно, не останній фактор – рейтинг Вашого ресурсу. Якщо він високий, а пошукові системи «поважають» Вас, тоді і Ваші картинки будуть відображатися першими.