Просування онлайн-обмінників криптовалют – непросте завдання через високу конкуренцію, яка утворилася завдяки агрегаторам обмінників та старим гравцям на даному ринку. Для успішного залучення SEO-трафіку та заявок на обміни необхідно використовувати повний комплекс інструментів та методів оптимізації: технічна оптимізація, контентне наповнення, нарощування зовнішньої маси посилань (лінкбілдинг).

За допомогою цього посібника ви дізнаєтесь як ефективно просувати сайт онлайн-обмінника електронних валют. В основі цієї статті лежить практичний досвід роботи з такими ресурсами та аналітичні дані.

Попит на послуги онлайн-обмінників

Перед початком будь-яких робіт із SEO-просування завжди необхідно оцінити потенційний попит на послуги. У нашому випадку це допоможе зрозуміти які напрями найпопулярніші, зібрати коректну семантику та розставити пріоритети у черговості оптимізації сторінок.

Розглянемо кількість SEO-трафіку у 2-х онлайн-обмінників криптовалют:

*Важливо! Розглядаємо тільки прямих конкурентів, упускаючи агрегатори: Bestchange, ExchangeSumo, Kurs.Expert і таке інше. Органічний трафік оцінюємо за допомогою сервісу Ahrefs (реальний трафік зазвичай у 2-3 рази вище від відображеного в цьому інструменті).

Перший кандидат:

сео показатели онлайн обменника

В даному випадку, ми бачимо показник у 828 відвідувачів на місяць з органічного пошуку (без урахування прямих заходів, трафіку із соціальних мереж, банерної чи контекстної реклами, а також інших джерел). Не забуваємо, що ці показники можна сміливо множити на 2 або 3.

Другий кандидат:

показатели криптообменника по SEO

Даний криптообмінник SEO-трафіку має більше – 1.300 відвідувачів на місяць. Але важливо розуміти, що туди входять і брендові запити (цей обмінник більш відомий і його частіше шукають за назвою, що і приносить більшу кількість відвідувачів з пошуку).

Висновок можна зробити наступний: потенційний трафік є, можна сміливо приступати до збирання семантичного ядра та оптимізації сторінок.

Семантичне ядро

Детально розписувати процес збору семантики та кластеризації для онлайн-обмінників – немає сенсу, він не особливо відрізняється від підбору ключових слів для інших ніш. Для підбору рекомендується використовувати такі сервіси як: Google Keyword Planner, Yandex Wordstat, Ahrefs, Serpstat, Keyso та інші.

але! Є один нюанс, який упускають багато SEO-фахівців при роботі з цим напрямком. За класикою збираються ключові слова, які мають частоту від 10 (для Google) і оптимізуються сторінки, у яких є така частота. У цій ніші таких сторінок (без урахування інформаційних запитів) може бути приблизно 20-40, не більше. Можна подумати, що інші сторінки не варто витрачати час і пропустити їх оптимізацію.

Це величезна помилка – порахуйте, скільки сумарно унікальних сторінок за напрямками обміну є на Вашому сайті, це число може бути 200, 300, 500, а то й 1000. це не означає, що їх ніхто не шукає зовсім. Припустимо, що на кожен з напрямків обміну припадає, наприклад, хоча б за 1 пошуковим запитом від користувачів на місяць. При 500 напрямках, неважко підрахувати що потенційний трафік становить 500 клієнтів щомісяця (звісно, ​​враховуючи конкуренцію та CTR можна отримати лише частину цього попиту, але це вже реальні заявки на обмін які принесуть реальні гроші).

Підсумок: збирайте спочатку ключові слова із частотністю, а для напрямків без частотності у пошуку можна їх самостійно згенерувати. Приклади шаблонів для створення: “Обмін Напрямок №1 на Напрямок №2”, “Висновок Напрямок №1 на карту Напрямок №2”, “Купити Напрямок №1 для Напрямок №2" і так далі. Оптимізуйте сторінки під ці ключові слова і ви отримаєте додатковий SEO-трафік (багато хто цього не робить, тому в таких напрямках конкуренція набагато нижча і по них легше просунутися).

Текстове наповнення

З контенту сайту-обміннику знадобиться 2 типи: шаблонний текст під сторінки напрямів обміну та інформаційні тексти. На кожну сторінку обміну достатньо писати тексти на 2.500 – 3.000 символів, можна працювати за одним шаблоном. Загвоздка буде в тому, що на 500 сторінок один і той же копірайтер не зможе написати унікальний текст по одній структурі зі схожим змістом, тому необхідно заздалегідь написати універсальне ТЗ, знайти кілька копірайтерів і дати їм роботу на місяць - підготувати тексти для всіх сторінок. обмінів. Далі вже ретельніше готувати інформаційні тексти під ключові слова на тему криптовалют, обміну валют і так далі, залучаючи додатковий близько цільовий трафік.

Технічна оптимізація

У плані технічної оптимізації сайтів-обмінників все як завжди: робимо стандартні роботи, прискорюємо сайт і підвищуємо залучення користувачів до контенту сторінки, конверсії. Про одну річ варто подбати ретельніше – це перелінковка між сторінками.

Відмінний приклад можна знайти у конкурентів:

SEO перелинковка обменника

В даному прикладі, блок зі схожими напрямками обміну присутній на сторінці кожного напрямку, тим самим пов'язуючи всі сторінки сайту між собою. Це один з мастхев блоків для SEO просування обмінника.

Також рекомендується створити сторінку, на якій буде відображено моніторинг обмінників, де ви розміщені. Наприклад, криптовалютний обмінник 7Money оформив зробив це в рамках сторінки "Партнери" і красиво оформив це у вигляді карток.

партнеры обменника 7Money

Нарощування маси посилань

В линкбилдинге в первую стоит ориентироваться на обратные ссылки с трастовых сайтов по теме финансов и криптовалют, также отлично подходит IT тематика. Использовать для продвижения можно практически любые типы ссылок: статейные, каталоги, профили, крауд-маркетинг (есть неплохие форумы по криптовалюте). Также, для получения обратных ссылок рекомендуется разместиться на всех популярных мониторингах обменников, они имеют высокий траст и доверие у аудитории, это принесет дополнительные обратные ссылки и заявки на обмен.

Підсумки

У цій статті зібрані основні рекомендації, які допоможуть просувати онлайн-обмінник. Не варто забувати, що це лише основні речі, які необхідні в даній ніші, фахівець повинен розумітися на нюансах і можливих проблемах при роботі з криптообмінниками з SEO. Перший трафік отримати можна за допомогою мікрочастотних ключових слів, для цього необхідно стабільно та масово опрацьовувати сторінки напрямків.