Просування онлайн-обмінників криптовалют – непросте завдання через високу конкуренцію, яка утворилася завдяки агрегаторам обмінників та старим гравцям на даному ринку. Для успішного залучення SEO-трафіку та заявок на обміни необхідно використовувати повний комплекс інструментів та методів оптимізації: технічна оптимізація, контентне наповнення, нарощування зовнішньої маси посилань (лінкбілдинг).
За допомогою цього посібника ви дізнаєтесь як ефективно просувати сайт онлайн-обмінника електронних валют. В основі цієї статті лежить практичний досвід роботи з такими ресурсами та аналітичні дані.
Попит на послуги онлайн-обмінників
Перед початком будь-яких робіт із SEO-просування завжди необхідно оцінити потенційний попит на послуги. У нашому випадку це допоможе зрозуміти які напрями найпопулярніші, зібрати коректну семантику та розставити пріоритети у черговості оптимізації сторінок.
Розглянемо кількість SEO-трафіку у 2-х онлайн-обмінників криптовалют:
*Важливо! Розглядаємо тільки прямих конкурентів, упускаючи агрегатори: Bestchange, ExchangeSumo, Kurs.Expert і таке інше. Органічний трафік оцінюємо за допомогою сервісу Ahrefs (реальний трафік зазвичай у 2-3 рази вище від відображеного в цьому інструменті).
Перший кандидат:
В даному випадку, ми бачимо показник у 828 відвідувачів на місяць з органічного пошуку (без урахування прямих заходів, трафіку із соціальних мереж, банерної чи контекстної реклами, а також інших джерел). Не забуваємо, що ці показники можна сміливо множити на 2 або 3.
Другий кандидат:
Даний криптообмінник SEO-трафіку має більше – 1.300 відвідувачів на місяць. Але важливо розуміти, що туди входять і брендові запити (цей обмінник більш відомий і його частіше шукають за назвою, що і приносить більшу кількість відвідувачів з пошуку).
Висновок можна зробити наступний: потенційний трафік є, можна сміливо приступати до збирання семантичного ядра та оптимізації сторінок.
Семантичне ядро
Детально розписувати процес збору семантики та кластеризації для онлайн-обмінників – немає сенсу, він не особливо відрізняється від підбору ключових слів для інших ніш. Для підбору рекомендується використовувати такі сервіси як: Google Keyword Planner, Yandex Wordstat, Ahrefs, Serpstat, Keyso та інші.
але! Є один нюанс, який упускають багато SEO-фахівців при роботі з цим напрямком. За класикою збираються ключові слова, які мають частоту від 10 (для Google) і оптимізуються сторінки, у яких є така частота. У цій ніші таких сторінок (без урахування інформаційних запитів) може бути приблизно 20-40, не більше. Можна подумати, що інші сторінки не варто витрачати час і пропустити їх оптимізацію.
Це величезна помилка – порахуйте, скільки сумарно унікальних сторінок за напрямками обміну є на Вашому сайті, це число може бути 200, 300, 500, а то й 1000. це не означає, що їх ніхто не шукає зовсім. Припустимо, що на кожен з напрямків обміну припадає, наприклад, хоча б за 1 пошуковим запитом від користувачів на місяць. При 500 напрямках, неважко підрахувати що потенційний трафік становить 500 клієнтів щомісяця (звісно, враховуючи конкуренцію та CTR можна отримати лише частину цього попиту, але це вже реальні заявки на обмін які принесуть реальні гроші).
Підсумок: збирайте спочатку ключові слова із частотністю, а для напрямків без частотності у пошуку можна їх самостійно згенерувати. Приклади шаблонів для створення: “Обмін Напрямок №1 на Напрямок №2”, “Висновок Напрямок №1 на карту Напрямок №2”, “Купити Напрямок №1 для Напрямок №2" і так далі. Оптимізуйте сторінки під ці ключові слова і ви отримаєте додатковий SEO-трафік (багато хто цього не робить, тому в таких напрямках конкуренція набагато нижча і по них легше просунутися).
Текстове наповнення
З контенту сайту-обміннику знадобиться 2 типи: шаблонний текст під сторінки напрямів обміну та інформаційні тексти. На кожну сторінку обміну достатньо писати тексти на 2.500 – 3.000 символів, можна працювати за одним шаблоном. Загвоздка буде в тому, що на 500 сторінок один і той же копірайтер не зможе написати унікальний текст по одній структурі зі схожим змістом, тому необхідно заздалегідь написати універсальне ТЗ, знайти кілька копірайтерів і дати їм роботу на місяць - підготувати тексти для всіх сторінок. обмінів. Далі вже ретельніше готувати інформаційні тексти під ключові слова на тему криптовалют, обміну валют і так далі, залучаючи додатковий близько цільовий трафік.
Технічна оптимізація
У плані технічної оптимізації сайтів-обмінників все як завжди: робимо стандартні роботи, прискорюємо сайт і підвищуємо залучення користувачів до контенту сторінки, конверсії. Про одну річ варто подбати ретельніше – це перелінковка між сторінками.
Відмінний приклад можна знайти у конкурентів:
В даному прикладі, блок зі схожими напрямками обміну присутній на сторінці кожного напрямку, тим самим пов'язуючи всі сторінки сайту між собою. Це один з мастхев блоків для SEO просування обмінника.
Також рекомендується створити сторінку, на якій буде відображено моніторинг обмінників, де ви розміщені. Наприклад, криптовалютний обмінник 7Money оформив зробив це в рамках сторінки "Партнери" і красиво оформив це у вигляді карток.
Нарощування маси посилань
В линкбилдинге в первую стоит ориентироваться на обратные ссылки с трастовых сайтов по теме финансов и криптовалют, также отлично подходит IT тематика. Использовать для продвижения можно практически любые типы ссылок: статейные, каталоги, профили, крауд-маркетинг (есть неплохие форумы по криптовалюте). Также, для получения обратных ссылок рекомендуется разместиться на всех популярных мониторингах обменников, они имеют высокий траст и доверие у аудитории, это принесет дополнительные обратные ссылки и заявки на обмен.
Підсумки
У цій статті зібрані основні рекомендації, які допоможуть просувати онлайн-обмінник. Не варто забувати, що це лише основні речі, які необхідні в даній ніші, фахівець повинен розумітися на нюансах і можливих проблемах при роботі з криптообмінниками з SEO. Перший трафік отримати можна за допомогою мікрочастотних ключових слів, для цього необхідно стабільно та масово опрацьовувати сторінки напрямків.