Просто кажучи, це просто довгі запити або запити з довгим хвостом. Їх запроваджують користувачі, які шукають щось конкретне. Наприклад, користувач цікавиться придбанням меблів у Києві для щойно відремонтованої квартири. Але йому потрібні не всі меблі, а тільки шафа-купе, та ще й недорога, тоді в рядок пошукового запиту він запровадить: «придбати шафу-купе в Києві недорого». Це якраз наш випадок Long-tail запиту.
Переважно SEO компанії не пропонують оптимізацію Вашого сайту під такі запити. Вам запропонують популярні та дорогі запити з високою конкурентністю, а тоді Ваші шанси потрапити в ТОП будуть мізерними. Зайняти високі позиції, оптимізуючи під Long-tail запити – значно простіше та й ефект збережеться надовго.
Ну а тепер кілька практичних рекомендацій для тих, хто вирішив оптимізувати сайт під Long-tail запити:
- Знову і як завжди: працюйте над контентом! Його можна придбати також і на біржі статей. Вашим відвідувачам має бути цікаво знаходитись на Вашому ресурсі. Статті не повинні бути більшими: не більше 2-3 тис. символів, відвідувачі не читатимуть більше. Якісний контент завжди зможе забезпечити Вас стабільним високим трафіком та солідним рейтингом.
- У статтях посилайтеся на попередні статті, виділяйте ключові слова гіпертекстом.
- Ведіть корпоративний блог. Зробіть його інтерактивним: нехай кожен Ваш співробітник бере участь у його наповненні, залишає коментарі тощо.
- Правильно оформлюйте теги, зробіть так, щоб вони працювали та відвідувачі могли користуватися ними для пошуку інформації.
- Для зручного перебування Ваших відвідувачів на сайті, спрощуйте пошук інформації для них: вводьте окремі розділи та рубрики на своєму ресурсі. Все має відповідати логічному поділу контенту.
Просування сайту по Long-tail запитам в результаті дуже схоже на просування сайту за низькочастотними запитами. Це дійсно просто і зручно. У такому разі близько 30-40% відвідувачів Вашого сайту гарантовано стануть Вашими клієнтами.