Просто кажучи, це просто довгі запити або запити з довгим хвостом. Їх запроваджують користувачі, які шукають щось конкретне. Наприклад, користувач цікавиться придбанням меблів у Києві для щойно відремонтованої квартири. Але йому потрібні не всі меблі, а тільки шафа-купе, та ще й недорога, тоді в рядок пошукового запиту він запровадить: «придбати шафу-купе в Києві недорого». Це якраз наш випадок Long-tail запиту.

Переважно SEO компанії не пропонують оптимізацію Вашого сайту під такі запити. Вам запропонують популярні та дорогі запити з високою конкурентністю, а тоді Ваші шанси потрапити в ТОП будуть мізерними. Зайняти високі позиції, оптимізуючи під Long-tail запити – значно простіше та й ефект збережеться надовго.

Ну а тепер кілька практичних рекомендацій для тих, хто вирішив оптимізувати сайт під Long-tail запити:

  1. Знову і як завжди: працюйте над контентом! Його можна придбати також і на біржі статей. Вашим відвідувачам має бути цікаво знаходитись на Вашому ресурсі. Статті не повинні бути більшими: не більше 2-3 тис. символів, відвідувачі не читатимуть більше. Якісний контент завжди зможе забезпечити Вас стабільним високим трафіком та солідним рейтингом.
  2. У статтях посилайтеся на попередні статті, виділяйте ключові слова гіпертекстом.
  3. Ведіть корпоративний блог. Зробіть його інтерактивним: нехай кожен Ваш співробітник бере участь у його наповненні, залишає коментарі тощо.
  4. Правильно оформлюйте теги, зробіть так, щоб вони працювали та відвідувачі могли користуватися ними для пошуку інформації.
  5. Для зручного перебування Ваших відвідувачів на сайті, спрощуйте пошук інформації для них: вводьте окремі розділи та рубрики на своєму ресурсі. Все має відповідати логічному поділу контенту.

Просування сайту по Long-tail запитам в результаті дуже схоже на просування сайту за низькочастотними запитами. Це дійсно просто і зручно. У такому разі близько 30-40% відвідувачів Вашого сайту гарантовано стануть Вашими клієнтами.