Семантичне ядро – це основні ключові слова Вашого сайту разом узяті, під які він оптимізується з метою залучення відвідувачів із пошукових систем. Це, дійсно, ядро, стрижень, від якого залежить, Ваш успіх також.
Спочатку Вам доведеться визначитися з ключовими словами, які найбільш вдало характеризують Ваш сайт і які, на Вашу думку, будуть вводити відвідувачі у пошукову систему, а потім натраплять на Ваш ресурс. Кожна сторінка повинна мати свій ключовий запит. Усі ключові запити в залежності від конкуренції поділяються на високочастотні, середньочастотні та низькочастотні запити.
Високочастотні запити — популярні запити, досить абстрактні та неоднозначні (меблі, нерухомість, побутова техніка тощо).
Середньо частотні запити — вже дещо уточнені та доповнені, з кількох слів (меблі на замовлення, нерухомість у Львові тощо).
Низкочастотні запити – детальні та специфічні, конкретні, з багатьох слів (меблі в старовинному стилі на замовлення).
Деякі пошукові системи можуть запропонувати Вам обрати ключові слова, а є і спеціальні програми. Але будь-які дані, отримані в такий спосіб, треба фільтрувати та залишати лише потрібні Вам.
Не забувайте, що головне, щоб у Вас було що запропонувати відвідувачу почитати на певний запит. Тобто щонайменше так: одна сторінка відповідає за один запит. Не беріться за величезну кількість запитів, Вам не потрібно півсотні, зупиніться на 20-ти.
Також є цікавий момент, орфографічний, так би мовити. Користувачі, які вводять у пошук певний запит не знають, як правильно писати (особливо це стосується слів іншомовного походження). Врахуйте це та прописуйте всі можливі варіанти написання того чи іншого слова.
І насамкінець: найуспішнішою вважається оптимізація сайту під низькочастотні запити, які, як показує досвід, дійсно, наводять потенційних клієнтів.