Зміст

  • Що таке тег.
  • Навіщо потрібні теги?
  • Які бувають теги: хештеги, метатеги та HTML-теги.
  • Які висновки можна зробити?

Розберімося що таке теги, навіщо вони потрібні на сайтах та соціальних мережах, а також якими вони бувають.

Тепер Ви можете читати останні новини світу інтернет-маркетингу в месенджері Telegram на своєму мобільному телефоні.
Для цього вам необхідно передплатити наш канал.

Що таке тег

Теги, тег – це позначка, яка класифікує дані, щоб полегшити інтернет-користувачам процес пошуку. Інакше кажучи, тег – це ключове слово, яке дозволяє знайти конкретний матеріал і коротко передає його суть, тобто вказівник інформації, що цікавить.

Ще до появи інтернету люди користувалися тегами, щоб класифікувати та ідентифікувати об’єкти. У 60-х роках XX століття США теги стали інструментом кримінальних угруповань, які мітили свою територію. Так, учасник угруповання Savage Skulls став писати на стінах будинків у районі власне ім’я – Julio 20

Навіщо потрібні теги

Допомагають швидко знайти інформацію за ключовими словами. Теги оформляються клікабельними посиланнями, при натисканні на які ви знайдете всі матеріали по темі. Одну статтю можна помітити різними тегами, залежно від того, які теми в ній розкриваються.
Полегшують навігацію на сайті. Звичайний пошук часом видає рандомні результати: потрібне слово не обов’язково ставитиметься до теми. Теги дають найактуальніші результати пошуку.

Які ще бувають теги

Будь-які теги на будь-якому сайті є мітками, які покращують навігацію для користувачів. Крім тегів на сайтах, існують інші різновиди, розглянемо їх:

Хештеги (теги у соцмережах)

Люди, що мають акаунти в соціальних мережах, користуються хештегами – мітками, які говорять про тематику опублікованих фото, відео або текстового опису. Вони спрощують пошук за конкретною темою. Хештеги використовуються, наприклад, в «Інстаграмі», «Твіттері», «Однокласниках».

На початку хештега обов’язково ставиться символ “#” (решітка). Хештег, що складається з двох і більше слів, не повинен бути розірваним: або слова записують без пробілів (наприклад, #домашнявипічкакиїв, або розділяють їх символом ”_” (нижнє підкреслення) у тому місці, де повинні стояти прогалини (наприклад, #домашня_випічка_київ) Натиснувши на хештег, ви перейдете у видачу постів, яким він присвоєний.

Метатеги

Це частина HTML-коду, яка прописується між парним тегом. Метатеги не є обов’язковими тегами і відвідувачі сайтів їх не бачать. Службову інформацію з метатегів зчитують пошукові роботи, у тому числі з Description, в якому міститься анонс змісту сторінки, Title її заголовок, H1 заголовок статті та ін. Наприклад, метатег Description пошукові роботи Google часто використовують як сниппета.

Відбитий у сніпеті метатег Description: 1 – інформативний, 2 – неінформативний

Наприклад, у метатезі Content Language міститься інформація про мову, якою написані тексти сайту

За допомогою метатегу Robots пошукові роботи виявляють сторінки, які слід індексувати чи ігнорувати. Він може мати атрибути index/noindex (можна/не можна індексувати вміст сторінки), follow/nofollow (звертати / не звертати уваги на зазначені посилання) або all/none (закриті/відкриті для індексації сама сторінка та посилання на ній).

HTML-теги

Це елементи мови HTML, можна сказати, цеглинки, з яких вибудовується вміст вебсторінки. Інша їхня назва – дескриптори.

Код сторінки починається і закінчується HTML-тегами, всередині яких прописана інформація, що відображається на сторінці.

Більшість HTML-тегів — парні, тобто починається з відкриває (наприклад, ) і закінчується закриваючим тегом, в який після першої кутової дужки додають слєш / (наприклад, ). Інформація, укладена між цими тегами, – це їхній вміст. Наприклад, слово Індексація на сторінці сайту буде виділено жирним — Індексація.

Є й одинарні теги, наприклад, <br>, який відповідає за перенесення рядка.

Резюмуємо

Теги – це позначки, які впорядковують інформацію, полегшуючи для користувачів процес пошуку. З їхньою допомогою стає простіше знайти потрібний матеріал на сайті. Крім того, існують різні види тегів, серед них:

  • Хештеги – це теги для соцмереж, які дозволяють знайти публікації з конкретної теми або слова.
  • Метатеги – це частина HTML-коду, від яких залежить не лише те, як сторінка відображається у результатах пошукової видачі, але й SEO сайту.
  • HTML-теги – це будівельний матеріал сайту, всередині них прописується інформація – та, яка видна на сторінці, та та, яка не видно.